راهنمای خریدراهنمای خرید لوازم جانبی کامپیوتر لپتاپ

بهترین اسپیکر های کامپیوتر تا 4میلیون تومان

در زمان خرید لوازم جانبی کامپیوتر داشتن اطلاعات یا تجربه قبلی میتواند با یک خرید مطمعن همراه باشد اگر شما اطلاعات کافی یا تجربه قبلی را ندارید اشکالی ندارد ما قصد داریم داخل این مقاله به سراغ راهنمای خرید و معرفی بهترین اسپیکر های کامپیوتر برویم

اگر شما قصد خرید اسپیکر برای کامپیوتر یا لپ تاپ خود را دارید با ما همراه باشید زیرا قرار است اسپیکر های بسیاری در رنج های قیمتی متفاوت به هر سبک و سلیقه ای به شما معرفی کنیم اسپیکر های در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد در میان هم رده های خود بهترین هستند

معرفی اسپیکر های کامپیوتر تا 200 هزار تومان(دی نت DT-10)

شرکت ها سعی میکنند تا در تمامی قیمت ها محصولاتی به کاربرانی خود ارائه دهند, اسپیکر DT-12 از برند DENT با قیمت مناسب وارد بازار شده است اسپیکر دو تیکه DT-10 قابلیت اتصال به لپ تاپ و کامپیوتر را دارد اولین دلیل انتخاب DT-10 بخاطر صدای با کیفیت آن بود.

در کنار یک صدای با کیفیت یک صدا با ولوم بالا را نیز میتوانید با این اسپیکر تجربه کنید دلیل بعدی که DT-10 را در لیست بهترین اسپیکر های کامپیوتر قرار دادیم بخاطر وجود نور های بسیار زیبای بود که هنگام پخش موسقی آن را بسیار جذاب کرده است

اگر شما قصد خرید یک اسپیکر ساده در عین حال با کیفیت را دارید به شما اسپیکر DT-10 از برند دی نت را پیشنهاد میکنیم که در کنار صدای با کیفیتی که ارائه میدهد یک ظاهر جذاب نیز دارد

راهنمای خرید اسپیکر های کامپیوتر
اسپیکر کامپیوتر
راهنمای خرید لوازم جانبی کامپیوتر
اسپیکر رو میزی کامپیوتر
مشخصات اسپیکر DT-10اسپیکر های کامپیوتر
وزن300 گرم
نوع اتصالبا سیم
تعداد اجزا ءدو عدد
نور پردازی
اتصال دهندهپورت USB و AUX
پشتیبانی از بلوتوث

راهنمای خرید اسپیکر کامپیوتر تا 300 هزار تومان (تسکو TS 2069)

این بار به سراغ یکی از محصولات یک برند مطرح در کشور خواهیم رفت محصولی که ما در لیست بهترین اسپیکر های کامپیوتر قرار داده ایم اسپیکر TS 2069 از برند محبوب تسکو است.جنس بدنه TS 2069 از پلاستیک با روکش پارچه ای است.

در جلوی اسپیکر دکمه خاموش و روشن و تنظیم ولوم صدا وجود دارد شما در کنار ظاهر قابل قبولی که محصول دارد میتوانید یک صدای با کیفیت با TS 2069 تجربه کنید توان خروجی این محصول 4 وات و فرکانس پاسخگویی بین 180 هرتز تا 20 هزار هرتز است

این مشخصات به این معنی است که شما در زمان نگاه کردن فیلم یا گوش دادن به یک موسقی میتوانید کوچک ترین صدا ها را نیز بشنوید این دستگاه با یک کابل USB و یک کابل AUX به کامپیوتر و یا لپ تاپ شما متصل میشود.

اگر به دنبال خرید یک اسپیکر با قیمت پایین در عین حال با خروجی صدای با کیفیت میگردید ما به شما TS 2069 از برند تسکو را معرفی میکنیم, این محصول میتواند در زمان نگاه کردن فیلم یا گوش دادن به یک موسیقی یک تجربه خوبی برای شما بسازد.

اسپیکر کامپیوتر
اسپیکر TS 20
راهنمای خرید اسپیکر کامپیوتر
اسپیکر کامپیوتر
مشخصات اسپیکر TS 2069اسپیکر های کامپیوتر
وزن250 گرم
اتصالبا سیم
تعداد اجزاءدو عدد
بلوتوث
نور پردازی
اتصال دهندهپورت USB و AUX
فرکانس180 هرتز تا 20 هزار هرتز است

راهنمای خرید بلندگو کامپیوتر تا 400 هزار تومان(U-2500BT)

اسپیکر رو میزی U-2500BT از برند کیسونلی متشکل شده از یک ساب ووفر و دو بلندگو یک اسپیکر اقتصادی مناسب.جنس بدنه این محصول از پلاستیک مقاوم است از امکانات و ویژگی های U-2500BT میتوان به قابلیت اتصال به بلوتوث اشاره کرد همچنین شما میتوانید فلش یا رمی که دارید را به این اسپیکر متصل کنید

یک صدای با کیفیت نسبت به قیمتی که دارد و مناسب برای گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم.در قسمت جلوی دستگاه چهار دکمه وجود دارد : دکمه خاموش و روشن-تنظیم مود-قطع کردن صدا-عقب و جلو کردن موسیقی.اصلی ترین دلیلی که ما این اسپیکر را داخل لیست بهترین اسپیکر های کامپیوتر قرار دادیم بخاطر صدای با کیفیت آن است

فرکانس دستگاه از 20 تا 18000 است این مشخصات به این معنی است شما میتوانید یک صدای بسیار با کیفیت در خروجی داشته باشید نکته بعدی که وجود دارد سایز دستگاه است که به دلیل سایز کوچکی که دارد فضای زیادی بر روی میز شما را اشغال نخواهد کرد

راهنمای خرید بلندگو کامپیوتر
اسپیکر سه تیکه
اسپیکر کامپیوتر برای آهنگ
اسپیکر کامپیوتری
مشخصات اسپیکر (U-2500B)اسپیکر های کامپیوتر
نحوه اتصالبا سیم بی سیم
وزن2500 گرم
تعداد اجزاءسه عدد
رم و فلش
بلوتوث
اتصال دهندهپورت USB و AUX

مهم: شما زمانی که صدا را تا انتها زیاد میکنید صدای شما در خروجی کمی نویز خواهد داشت🚫

راهنمای خرید اسپیکر کامپیوتر تا 500 هزار تومان(T-TGS550)

این بار به سراغ یک اسپیکر با کیفیت از برند تی دگر خواهیم رفت یکی از دلایلی که ما اسپیکر T-TGS550 را داخل لیست بهترین اسپیکر های کامپیوتر قرار دادیم بخاطر صدای جذاب آن است اگر گیمر هستید این دستگاه میتواند یک گزینه بسیار برای شما مناسب باشد

یکی دیگر از دلایل انتخاب اسپیکر T-TGS550 بخاطر طراحی و ظاهر آن است اگر به نور های RGB علاقه دارید این محصول کاملا نیاز شما را برطرف میکند و در زمان بازی کردن یا گوش دادن به یک موسیقی با نور پردازی زیبایی که دارد میتواند یک فضای زیبا برای شما خلق کند.

اسپیکر T-TGS550 از برند تی دگر با محدوده فرکانس 150 هرتز تا 20 کیلوهرتز میتواند حتی ریز ترین صدا ها را شما در خروجی بشنوید این قابلیت در زمان بازی کردن و تماشای فیلم بسیار عالی است.

اگر به دنبال یک اسپیکر با قیمت مناسب صدای با کیفیت و طراحی زیبا و جذاب هستید ما در الماس آی تی به شما اسپیکر T-TGS550 از برند تی دگر معرفی میکنیم.

راهنمای خرید لوازم جانبی لپ تاپ
اسپیکر لپ تاپی
راهنمای خرید لوازم جانبی لپتاپ
اسپیکر لپتاپی
مشخصات اسپیکر T-TGS550اسپیکر های کامپیوتر
نحوه اتصالبا سیم
وزن1000 گرم
نورپردازی
تعداد اجزاء2 عدد
محدوده فرکانس بلندگو150 هرتز تا 20 کیلوهرتز
نوع اتصالپورت USB – جک 3.5 میلی‌متری
بلوتوث

:یکی از با کیفیت ترین اسپیکر های که شما میتوانید در این رنج قیمتی پیدا کنید (T-TGS550) است

راهنمای خرید اسپیکر کامپیوتر تا 600 هزار تومان(GS530 Air)

ظاهر جذاب محصول در کنار صدای با کیفیت یکی از اولویت های ما است که شرکت ها توانستند این خواسته مارا برطرف کنند اینبار به سراغ یکی از محصولات برند ردراگون خواهیم رفت محصولی که قصد معرفی به شما را داریم GS530 Air است.

این محصول در کنار صدای با کیفیتی که به شما ارئه میدهد یک ظاهر بسیار زیبا با نورپردازی جذابی نیز دارد که میتواند میز کامپیوتر شما را قشنگ کند دلیلی که ما این محصول را در لیست بهترین اسپیکر های کامپیوتر قرار دادیم بخاطر صدای پویا و واضع آن است.

شما در بالاترین ولوم باز یک صدای با کیفیت با نویز بسیار کم خواهید داشت دلیلی بعدی که ما این اسپیکر را در لیست بهترین اسپیکر های کامپیوتر قرار دادیم بخاطر روش نصب آن است شما به راحتی میتوانید به هر دستگاه که بخواهید GS530 Ai را به آن متصل کنید (گوشی کامپیوتر تلوزیون لپتاپ)

اگر به دنبال یک اسپیکر با صدای با کیفیت و نویز پایین هستید ما به شما GS530 Ai از برند ردراگون را معرفی میکنیم همان طور که در بالا نیز اشاره شد این اسپیکر در کنار صدای با کیفیت و ظاهر بسیار جذابی که دارد که میتواند یک جلوه بسیار خوبی در هنگام گوش دادن به آهنگ به شما بدهد

راهنمای خرید اسپیکر
اسپیکر های کامپیوتر
راهنمای خرید بلندگو
بلندگو دستکتاپ
مشخصات اسپیکر(GS530 Air)اسپیکر های کامپیوتر
نحوه اتصالبا سیم
وزن500 گرم
تعداد اجزاء اسپیکر2 عدد
رابط‌هاUSB , AUX
بلوتوث
نورپردازی RGB
رم و فلش

راهنمای خرید اسپیکر کامپیوتر تا 700 هزار تومان( DHS-2111S)

اینبار به سراغ یکی از محبوب ترین برند ها در حوزه ساخت لوازم جانبی کامپیوتر خواهیم رفت برند HP یکی از شناخته شده ترین برند ها در جهان است محصولی که قصد داریم به شما معرفی کنیم DHS-2111S از برند اچ پی است مناسب برای تماشای فیلم و موسیقی.

اولین دلیلی که این اسپیکر را در لیست بهترین اسپیکر های کامپیوتر قرار دادیم بخاطر کیفیت در طراحی ساخت محصول است شما علاوه بر یک صدای با کیفیت یک طراحی جذاب را نیز دارید که میتواند به میز کامپیوتر شما جلوه زیبایی بدهد.

دلیل بعدی که ما اسپیکر DHS-2111S را در بین بهترین اسپیکر های کامپیوتر قرار دادیم بخاطر فرکانس پاسخگویی دستگاه است فرکانس اسپیکر DHS-2111S صد پنجاه تا بیست هزار هرتز است این مشخصات به این معنی است که شما میتوانید در زمان گوش دادن به موسقی تماشای فیلم کوچک ترین صدا ها را نیز بشناسید.

اگر به دنبال یک اسپیکر زیبا با صدای با کیفیت هستید ما به شما DHS-2111S ار برند مطرح اچ پی را پیشنهاد میکنیم این دستگاه میتواند نیاز های شما را تا اندازه زیادی برطرف کند اسپیکر DHS-2111S بر خلاف دیگر اسپیکر های معرفی کردیم نورپردازی RGB ندارد ولی در درجه ولوم یک نشانگر LED دارد.

از معایب این دستگاه میشود نبود قابلیت اتصال به بلوتوث نبود درگاه RAM و USB اشاره کرد اگر این موارد برای شما مهم است که به سراغ مدل های بالاتر یا پایینتر بروید.

اسپیکر اچ پی معرفی
اسپیکر اچ پی
راهنمای خرید اسپیکر اچ پی
اسپیکر اچ پی
مشخصات اسپیکر(DHS-2111S)اسپیکر های کامپیوتر
وزن۸۱۰ گرم
نحوه اتصالبا سیم
فرکانس پاسخگویی20000 – 150 هرتز
بلوتوث
رم و فلش
قابلیت کم و زیاد کردن صدا

پیشنهاد ادمین: راهنمای خرید لپ تاپ های گیمینگ

راهنمای خرید اسپیکر کامپیوتر تا 800 هزار تومان(TM-8000)

اگر به رنگ های RGB علاقه دارید این اسپیکر مخصوص شماست ما قصد داریم اسپیکر TM-8000 از برند کیسونلی خواهیم رفت یکی از دلایلی که اسپیکر TM-800 در لیست بهترین اسپیکر های کامپیوتر قرار میدهیم بخاطر صدای با کیفیت آن است که میتواند به طور کل نیاز های شما را براورده کند.

دلیل بعدی که ما به سراغ معرفی این اسپیکر رفتیم بخاطر امکانات و ویژگی های است که این اسپیکر در اختیار شما قرار میدهد جنس بدنه اسپیکر TM-800 از پلاستیک مقاوم است و در برار ضربه میتواند مقاومت کند دکمه های این اسپیکر بر روی قسمت بالای قرار دارد.

همچنین این اسپیکر قابلیت اتصال فلش رم را نیز دارد دلیلی بعدی که این اسپیکر را در لیست بهترین اسپیکر های کامپیوتر قرار دادیم بخاطر ظاهر و نورپردازی جذاب آن است با نور پردازی که اسپیکر TM-800 دارد میتواند در زمان تماشای فیلم و گوش دادن به موسقی یک جلوه بسیار زیبایی به اتاق شما بدهد.

شما میتوانید اسپیکر TM-8000 را هم با سیم و هم بدون سیم(با بلوتوث)به گوشی خود متصل کنید اگر به دنبال یک اسپیکر زیبا و جذاب هستید که صدای بسیار با کیفیتی داشته باشد ما به شما اسپیکر TM-8000 را از برند مطرح کیسونلی معرفی میکنیم که میتواند خواسته های شما را براورده کند.

یکی از معایب این دستگاه عدم وجود کنترل است اگر برای شما وجود کنترل مهم است میتوانید به سراغ مدل های بالاتر بروید اما اگر برایتان مهم نیست این مدل یکی از بهترین ها در رنج قیمتی 800 هزار تومان است.

اسپیکر کیسونلی راهنمای خرید
اسپیکر کیسونلی
بهترین اسپیکر های لپتاپ کدامند؟
بلندگو کیسونلی
مشخصات اسپیکر(TM-8000)اسپیکر های کامپیوتر
نوع اتصالبا سیم و بدون سیم
بلوتوث
رم و فلش
تعدا اسپیکر2 عدد
کنترل
ساب وویفر1 عدد
اسپیکر های کامپیوتر

راهنمای خرید اسپیکر تا 900 هزار تومان(HSP220)

یکی از بهترین اسپیکر های موجود در بازار صدای با کیفیت ظاهر جذاب با تمامی امکانات.قصد داریم به شما اسپیکر بی نظیر HSP220 را معرفی کنیم اصلی ترین دلیلی که این اسپیکر را در لیست بهترین اسپیکر های کامپیوتر قرار دادیم بخاطر صدای بسیار با کیفیت آن بود.

از کیفیت صدا که بگذریم به طراحی و ظاهر محصول میرسیم این بلندگو از یک طراحی و ظاهر بسیار جذابی برخورد دار است جنس بدنه دستگاه از پلاستیک مقاوم است که در مقابل ضربات تا حد زیادی مقاوم است صفحه نارنجی با پلاستیک مشکی آن را بسیار جذاب کرده است.

در بالای دستگاه دکمه ها و پورت های رم و فلش قرار دارد همچنین در بالای دستگاه یک نمایشگر کوچک و زیبا نیز وجود دارد در دیواره سمت چپ بلندگو فیش های مورد نیاز کلید خاموش و روشن و درجه تنظیم صدا وجود دارد این دستگاه یک کنترل از راه دور نیز دارد که بسیار برای شما کاربردی خواهد بود.

اگر به دنبال یک دستگاه با طراحی زیبا و صدای با کیفیت هستید ما به شما HSP220 از برند هترون را پیشنهاد میکنیم این دستگاه با امکانات و ویژگی های که دارد میتواند تمامی خواسته های شما را براورده کند..

راهنمای خرید اسپیکر کامپیوتر
اسپیکر دسکتاپ
راهنمای خرید لوازم جانبی کامپیوتر
اسپیکر کامپیوتر
مشخصات اسپیکر(HSP220)اسپیکر های کامپیوتر
نوع اتصالبا سیم و بدون سیم
بلوتوث
رم و فلش
تعدا اسپیکردو عدد
ساب ووفر1 عدد
کنترل

راهنمای خرید اسپیکر های کامپیوتر تا 1 میلیون تومان(TM-9000A)

در این مقاله راهنمای خرید بهترین اسپیکر های کامپیوتر برای بار چندم است که به سراغ برند کیسونلی خواهیم رفت محصولی که قصد معرفی آن را داریم بلندگو TM-9000A از برند محبوب کیسونلی است.یکی از دلایلی که ما اسپیکر TM-9000A را در میان بهترین اسپیکر های کامپیوتر قرار دادیم بخاطر طراحی با کیفیت آن بود.

شما با تهیه اسپیکر TM-9000A علاوه بر یک صدای با کیفیت صاحب یک اسپیکر جذاب نیز خواهید شد. برند کیسونلی در تمام محصولات خود سعی میکند کیفیت طراحی ساخت را در بالاترین درجه قرار دهد زیرا این شرکت به خوبی میداند که ظاهر محصول بسیار برای کاربران مهم است.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب اسپیکر TM-9000A عدم وجود کابل های زیاد است به طوری که شما با یک AUX میتوانید اسپیکر را به کامپیوتر یا موبایل خود متصل کنید.همچنین شما میتوانید با بلوتوث نیز به اسپیکر TM-9000A متصل شوید این اسپیکر قابلیت اتصال رم و فلش را نیز دارد.

اسپیکر TM-9000A برای تماشای فیلم گوش دادن به موسقی بسیار مناسب است با صدای بالا و نویز کمی که دارد میتواند نظر شما را جلب کند. اگر به دنبال یک اسپیکر با صدای خوب در کنار یک ظاهر زیبا هستید ما به شما اسپیکر TM-9000A از برند محبوب کیسونلی را پیشنهاد میکنیم.

راهنمای خرید لوازم جانبی کامپیوتر
بلندگو کامپیوتر
راهنمای خرید اسپیکر کامپیوتر
بلندگو دسکتاپ
مشخصات اسپیکر(TM-9000A)اسپیکر های کامپیوتر
اتصالبا سیم ,بدون سیم
بلوتوث
رم و فلش
محدوده فرکانس پوششی25 هرتز – 20 کیلو هرتز
برد اتصال بلوتوث10 متر
کنترل

راهنمای خرید اسپیکر کامپیوتر تا یک میلیون پانصد(TS 2189)

با بالا رفتن قیمت قطعا انتظارات ما از اسپیکری که قصد خرید آن را داریم بالا میرود,اسپیکری که انتخاب میکنیم باید در تمامی جهات بی نظیر باشد,اسپیکری که ما قصد داریم در این رنج قیمتی به شما معرفی کنیم اسپیکر TS 2189 از برند تسکو است.

اگر به طور ساده بگویم هرچه که شما از یک اسپیکر انتظار دارید اسپیکر TS 2189 آن را براورده میکند,صدای جذاب,ظاهر جذاب,نور پردازی,بلوتوث. این موارد بخشی از ویژگی های اسپیکر TS 2189 است.با صدای بالای که اسپیکر TS 2189 دارد شما میتوانید در مراسم های مانند تولد نیز از آن استفاده کنید.

بیس بسیار بالا صدای با کیفیت حتی در بالاترین درجه ولوم و بدون نویز شما را به وجد خواهد آورد.شما میتوانید از اسپیکر TS 2189 در مراسم های خانوداگی نیز استفاده کنید با صدای با کیفیتی که دارد میتواند یک مهمانی به یاد مادنی برای شما خلق کند.یکی از دلایلی که ما اسپیکر TS 2189 را در لیست بهترین اسپیکر های کامپیوتر قرار دادیم بخاطر صدای بدون نویز آن است

اگر به دنبال یک اسپیکر بسیار خوب با صدای با کیفیت بدون نویز طراحی جذاب میگردید ما به شما اسپیکر TS 2189 از برند تسکو را معرفی میکنیم.

معرفی اسپیکر از برند تسکو
بلندگو کامپیوتر
بهترین اسپیکر های کامپیوتر
اسپیکر های کامپیوتر
مشخصات اسپیکر TS 2189اسپیکر های کامپیوتر
اتصالبا سیم,بدون سیم
بلوتوث
رم فلش
نور پردازی
کنترل
اجزاء1عدد ساب ووفر+2عدد بلندگو+ریموت کنترل

راهنمای خرید اسپیکر کامپیوتر تا دو میلیون تومان( TS 2198)

اینبار به سراغ یکی از بهترین اسپیکر های موجود در بازار خواهیم رفت اسپیکری که قصد معرفی آن را به شما دارم اسپیکر (TS 2198) از برند محبوب تسکو است. هرچه شما از یک اسپیکر میخواهید TS 2198 آن را براورده میکند صدای بسیار با کیفیت بدون یک درصد نویز طراحی زیبا و جذاب.

هر ویژگی که شما از یک اسپیکر میخواهید TS 2198 میتواند برای شما آن را براورده کند از امکانات و ویژگی های TS 2198 میتوان به بلوتوث,رادیو,اتصال رم و فلش,تنظیم زیر صدا ها و تنظیم بیس اشاره کرد.یکی از دلایلی که اسپیکر TS 2198 در لیست بهترین اسپیکر های کامپیوتر قرار دادیم بخاطر صدای بدون نویز آن است.

شما میتوانید از اسپیکر TS 2198 در جشن ها و تولد ها بخاطر صدای بسیار بالای که دارد استفاده کنید.اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید آهنگ را با صدای بلند گوش کنید و یا فیلم را با صدای بالا ببینید اسپیکر TS 2198 میتواند به راحتی خواسته شما را براورده کند.

اسپیکر های کامپیوتر
اسپیکر دسکتاپ
راهنمای خرید اسپیکر کامپیوتر
اسپیکر های کامپیوتر

✅💯تجربه شخصی: دوسالی میشه از اسپیکر TS 2198 استفاده میکنم دوسال پیش اسپیکر TS 2198 رو با قیمت 400 هزار تومن خریداری کردم و بشدت از این اسپیکر راضی ام صدای عالی و با کیفیت, طراحی جذاب و امکانات عالی از همه مهم تر مقاوم بودن اسپیکر هستش که در برابر ضربه مقاومت میکنه😄

مشخصات اسپیکر TS 2198اسپیکر های کامپیوتر
تصالبا سیم,بدون سیم
بلوتوث
رم و فلش
رادیو
اجزاء1عدد ساب ووفر+2عدد بلندگو+ریموت کنترل
کنترل

راهنمای خرید اسپیکر کامپیوتر تا دو میلیون پانصد هزار تومان(HSP410)

در این رنج قیمتی به سراغ یک برند شناخته شده خواهیم رفت , محصولی که قصد معرفی به شما را داریم HSP410 از برند هترون است.هر ویژگی که مد نظر شما است اسپیکر HSP410 آن را براورده میکند,صدای بالا بدون نویز , نورپردازی,بلوتوث, و بسیاری امکان دیگر که در ادامه به آن میپردازیم.

یکی از اصلی ترین دلیلی که ما اسپیکر HSP410 از برند هترون را در لیست بهترین اسپیکر های کامپیوتر قرار دادیم بخاطر صدای بسیار بالا بدون نویز آن است شما در بالاترین ولوم باز هیچ نویزی نخواهید داشت.در کنار صدای با کیفیت نورپردازی که اسپیکر HSP410 میتواند یک نمای جذاب برای اتاق شما ایجاد کند.

شما قادر خواهید بود اسپیکر HSP410 را به هر دستگاهی متصل کنید “تلوزیون,موبایل,لپتاپ,کامپیوتر” با صدای بالای که اسپیکر HSP410 دارد میتواند در میهمانی ها و جشن ها استفاده کنید با نور پردازی جذابی که دارد یک نمای زیبایی هم به جشن شما خواهد داد.

اگر قصد خرید یک اسپیکر در این رنج قیمتی را دارید مطمعن باشید که اسپیکر HSP410 یکی از بهترین انتخاب های شما میتواند باشد با ویژگی و امکاناتی که دارد شما را از هر اسپیکر دیگری بی نیاز میکند.

نکاتی که در مورد خرید اسپیکر باید بدانید
اسپیکر دسکتاپ
بهترین اسپیکر کامپیوتر
بهترین اسپیکر کامپیوتر
مشخصات اسپیکر HSP410اسپیکر های کامپیوتر
نوع اتصالبی سیم (از طریق بلوتوث) و با سیم (از طریق RCA)
پیکربندی2.1 کاناله ( 1 عدد ساب ووفر و 2 عدد بلندگو)
کنترل
رم و فلش
اقلام همراهریموت کنترل، یک عدد کابل ۱ به ۲ صدا و یک عدد RCA
بلوتوث

راهنمای خرید اسپیکر کامپیوتر تا سه میلیون تومان(E3350)

طراحی منحصر به فرد صدای جذاب صدای بدون نویز صدای بسیار بالا همه این موارد در اسپیکر E 3350 BT جمع شده است یکی از اصلی ترین دلایلی که ما اسپیکر E 3350 BT را در لیست بهترین اسپیکر های کامپیوتر قرار دادیم بخاطر صدای بسیار جذاب او بود.

در بخش طراحی هیچ ایرادی نمیشود از این اسپیکر پیشرفته گرفت یک طراحی منحصر به فرد که در هیچ اسپیکر دیگری شما نخواهید دید این اسپیکر در که شما میتوانید به دلخواه هرکدام را که میخواهید انتخاب کنید رنگ های ” سفید,مشکی,نقره ای,.

از بخش طراحی که بگذریم به بخش صدای این اسپیکر جذاب میرسیم یک صدای بسیار با کیفیت و بدون نویز که میتواند در هنگام فیلم دیدن و یا گوش دادن به موسقی یک صدای عالی به گوش شما هدیه دهد.

اگر به دنبال یک اسپیکر هستید که صدای بسیار با کیفیت همراه با یک طراحی جذاب داشته باشد ما به شما اسپیکر E 3350 BT از برند مطرح ادیفایر را پیشنهاد میکنیم یکی دیگر از دلایلی که اسپیکر E 3350 BT را در لیست بهترین اسپیکر های کامپیوتر قرار دادیم این بود که شما میتوانید از این اسپیکر در جشن ها و میهمانی ها نیز استفاده کنید.

بهترین اسپیکر های کامپیوتر کدامند؟
بهترین اسپیکر های کامپیوتر تا 4میلیون تومان 32
اسپیکر های کامپیوتر
بهترین اسپیکر های کامپیوتر تا 4میلیون تومان 33
مشخصات اسپیکر E3350اسپیکر های کامپیوتر
منبع تغذعهبرق شهری 50 وات
محدوده فرکانس بلندگو190 هرتز تا 20 کیلوهرتز
نوع اتصالباسیم و بدون سیم
نورپردازی
بلوتوث
تعداد بلندگوی کناری2 عدد
ریموت کنترل

راهنمای خرید اسپیکر تا سه میلیون پانصد هزار تومان(GXT 658)

اسپیکر بعدی که قصد معرفی آن را به شما داریم برند مطرح تراست است محصولی که قصد معرفی آن را به شما داریم GXT 658 است.صدای بسیار بالا و با کیفیت طراحی زیبا همراه اسپیکر GXT 658 است. یکی از دلایلی که اسپیکر GXT 658 را در لیست بهترین اسپیکر های کامپیوتر قرار دادیم بخاطر صدای خوب و بدون نویز آن بود

یکی از معایبی بزرگی که این دستگاه دارد عدم وجود بلوتوث است البته گفتنی است مخاطب های این اسپیکر گیمر ها و افرادی که سینمای خانگی دارند هستند زیرا به دلیل وجود تعداد بالای اسپیکر شما قادر خواهید بود حتی ریز ترین صدا ها را زمان بازی کردن و یا فیلم دیدن بشنوید

اسپیکر های کامپیوتر اغلب اوقات در این رنج قیمتی برای مخاطب های هدف تولید میشوند همان طور که در بالا اشاره شد این اسپیکر مخصوص افرادی است که گیمر هستند و یا فیلم نگاه میکنند.

اگر فیلم زیاد میبینید و یا گیمر هستید ما به شما اسپیکر GXT 658 را پیشنهاد میکنیم شما با این اسپیکر میتوانید یک صدای بسیار جذاب و بدون نویز داشته باشید ولی اگر به دنبال اسپیکر با امکانات مانند بلوتوث هستید میتوانید به سراغ اسپیکر های کامپیوتری که در بالا به شما معرفی کردیم بروید.

soc2ltxi 3
بهترین اسپیکر های کامپیوتر تا 4میلیون تومان 34
81sW1c8DJML
بهترین اسپیکر های کامپیوتر تا 4میلیون تومان 35
تعداد اجزاء6 عدد
توان خروجی اسپیکرهر اسپیکر 20 وات
طول کابلکابل 3.5 میلی متر صدا 1.8 متر – کابل اتصال ساب ووفر به اسپیکر جلویی 2.8 متر – کابل اتصال ساب ووفر به اسپیکر عقبی 5 متر – کابل اتصال ساب ووفر به اسپیکر مرکزی 2.8 متر
وزن کلی6160 گرم
ویژگی های اسپیکردارای LED هماهنگ شده با ساب ووفر برای جذابیت بیشتر – صدای فراگیر با کیفیت بالا با بیس عمیق – مدیریت قدرت هوشمند که در صورت عدم استفاده به حالت آماده به کار می رود
بلوتوث
کنترل

راهنمای خرید اسپیکر کامپیوتر تا چهار میلیون تومان(لاجیتک Z607)

اسپیکر Z607 یکی از جدید ترین محصولات برند شناخته شده لاجیک است اسپیکر Z607 در شش قطعه در اخیتار شما قرار میگیرد( 5 زیر صدا و یک ساب وویفر قدرتمند ). یکی از دلایلی که اسپیکر Z607 را در لیست بهترین اسپیکر های کامپیوتر قرار دادیم بخاطر صدای بسیار بلند و بدون نویز آن بود.

اسپیکر Z607 از امکانات بسیار عالی نیز بهرمند است شما میتوانید از طریق بلوتوث به این اسپیکر متصل شوید شما هم میتوانید از طریق فلش مموری و یا رم نیز به این دستگاه متصل شوید

قیمت این اسپیکر بالا است ولی اگر شما سینما خانگی دارید و یا گیمر هستید این محصول همان چیزی است که دنبال آن هستید یک صدای واضع بدون نویز و عالی.به دلیل صدای بلند این محصول شما میتوانید در جشن های کوچک نیز از این اسپیکر استفاده کنید.

یکی دیگر از دلایلی که ما اسپیکر Z607 را در لیست با کیفیت ترین اسپیکر های کامپیوتر قرار دادیم این بود کخ در کنار صدای بالا و جذاب اسپیکر Z607 این محصول از یک طراحی بسیار زیبا نیز برخوردار است جنس بدنه این اسپیکر از پلاستیک مقاوم است که در برابر ضربات مقاوم است

یکی از معایبی که میشود در این اسپیکر دید عدم نورپردازی است.اگر شما به دنبال یک اسپیکر بسیار با کیفیت با صدای بالا و بدون نویز هستید و طراحی و ظاهر نیز برای شما مهم است ما به شما اسپیکر Z607 از برند خوبه لاجیک را پیشنهاد میکنیم.

بهترین بلندگو کامپیوتر کدام است
اسپیکر کامپیوتر
بهترین بلندگو کامپیوتر کدام است
بلندگو کامپیوتر

در این مقاله سعی بر این داشتیم تا بهترین اسپیکر های کامپیوتر را در رنج قیمت های مختلف معرفی کنیم.اسپیکر های که در این مقاله وجود دارند یکی از بهترین ها در بین هم قیمت های خود هستند,هدف ما توضیح کامل در مورد محصولات بود تا شما عزیزان زمان خرید یک خرید مطمعن داشته باشید.

به دلیل نوسانات قیمت ما قیمت دقیق محصولات را درج نکردیم شما با یک سرچ ساده میتوانید ارزان ترین فروشگاه را پیدا کرده و آن را تهیه کنید. این مقاله کامل و جامع بوده و شما بعد از خواندن این مقاله دیگر نیازی به پست راهنمای خرید دیگری ندارید.

امیدواریم این مقاله برای شما کاربردی و مفید بوده باشه و شما یک خرید عالی و مطمعن داشته باشید

اگر این مقاله برای شما کاربردی و مفید بود برای دوستان خود نیز ارسال کنید تا آن ها هم از این مقاله جامع استفاده کنند

شما میتوانید در بخش نظرات هر سوالی یا نظری در مورد محصولات دارید از ما بپرسید در سریع ترین زمان پاسخ شما را خواهیم داد

گرد آورنده
الماس آی تی
منبع
دیجی کالاتربایمالز

سعید حاتمی

همیشه دنبال تجربه های جدید داخل زندگیم بودم شاید گاهی وقتا تلخ بوده و بیشتر وقتا شیرین ولی به قول ناپلئون بناپارت برای آدمی بهتر است هرگز به دنیا نیاید تا اینکه به دنیا بیاید و اثری بر جای نگذارد . . .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا